Specialist za kadrovsko administracijo

Opis dela


Če imaš izkušnje na področju kadrovske administracije in te veseli delo z ljudmi, te vabimo, da se pridružiš ekipi mladih in zagnanih posameznikov, ki jih druži želja po uspehu in rasti.


KDO SMO?

Smo HS PLUS -  mlada in drzna ekipa, ki jo po 7 letih od obstoja podjetja sestavlja že 150+ članov posadke. Smo vodilno podjetje na področju e-commerce prodaje in lahko se pohvalimo s kar nekaj zanimivimi številkami:  


📦 10 000+ NAROČIL DNEVNO

💰 10+ MIO PRIHODKOV MESEČNO

👨‍💻 150+ ČLANOV POSADKE

🏆 VSAKO LETO DOSEGAMO VSAJ 100% RAST

🌍 PRISOTNI V 16 DRŽAVAH EVROPE


TVOJA VLOGA IN ODGOVORNOSTI:

  • Skrb za nemoteno delovanje kadrovske administracije,
  • priprava pogodb o zaposlitvi in drugih kadrovskih dokumentov,
  • urejanje personalnih map zaposlenih,
  • urejanje prisotnosti zaposlenih,
  • priprava podatkov za obračun plač,
  • uporaba portala e-Vem,
  • organizacija zdravniških pregledov in tečaja varstva pri delu,
  • redno spremljanje zakonodaje,
  • skrb za kadrovske aplikacije,
  • sodelovanje pri on/offboarding procesu,
  • pomoč pri pripravi kadrovskih poročil in analiz,
  • skrb za pridobivanje in izplačilo študentov,
  • pomoč pri iskanju in razvoju kadra,
  • sodelovanje z zunanjimi izvajalci.


KAJ NUDIMO?

  • Zaposlitev za določen čas z možnostjo dolgoročnega sodelovanja,
  • delo v mladem in zagnanem timu,
  • dinamično okolje, ki spodbuja osebnostno in strokovno rast,
  • pridobivanje novih znanj s strokovnimi izobraževanji, izpopolnjevanji in konferencami,
  • okolje kjer imate veliko možnosti za svobodno odločanje in samostojno delo,
  • okolje, ki spodbuja samoiniciativnost,
  • delovno mesto v novodobnih pisarnah,
  • prijetno in sproščeno delovno okolje,
  • možnost občasnega dela od doma,
  • fleksibilen delovni čas,
  • teambuildinge v tujini, službene zabave, športne ekipne podvige, profesionalne masaže, snack bar, kavice, itd. 



Željene izkušnje

  • Univerzitetno ali visokošolsko izobrazbo ustrezne smeri,
  • vsaj 5 let izkušenj na področju kadrovanja,
  • dobro poznavanje kadrovske administracije,
  • dobro poznavanje postopka priprave podatkov za obračun plač,
  • poznavanje delovnopravne zakonodaje in spremljanje trendov na trgu dela,
  • aktivno ustno in pisno znanje angleškega jezika,
  • napredna uporaba orodij MS Office,
  • sposobnost timskega sodelovanja in sprejemanja odgovornosti,
  • samostojnost, samoiniciativnost, usmerjenost k rezultatom,
  • dobro razvite komunikacijske in organizacijske sposobnosti,
  • sposobnost empatije in upravljanja medosebnih odnosov,
  • natančnost, doslednost, zanesljivost,
  • močno željo po osebni rasti in razvoju.