Asistent v nabavi
- On-site, Hybrid
- Trzin, Trzin, Slovenija
- Nabava in logistika
Job description
Te veseli sodelovanje z dobavitelji in koordinacija nabavnih aktivnosti? Uživaš v iskanju najboljših rešitev in ti skrb za gladek potek delovnih procesov predstavlja izziv? Če si organizirana in proaktivna oseba, ki išče priložnost za rast na področju nabave, te vabimo, da se pridružiš naši ekipi!
KDO SMO?
Smo zagnana ekipa, ki jo po 10 letih od obstoja podjetja sestavlja že 350+ članov. Ukvarjamo se s spletno prodajo in lahko se pohvalimo s kar nekaj zanimivimi številkami: vsak dan dostavimo 30.000+ paketov v 23 različnih evropskih držav, delamo 12 mio+ prodaje mesečno in vsako leto dosegamo visoko rast. Več o nas.
TVOJA VLOGA IN ODGOVORNOSTI?
Komunikacija z dobavitelji,
iskanje novih potencialnih dobaviteljev,
pregledovanje produktnih platform,
skrb za ažurne podatke o proizvodih in posredovanje informacij drugim oddelkom,
urejanje spremne dokumentacije za produkte,
pregledovanje certifikatov,
naročanje vzorcev za potrebe drugih oddelkov,
pregledovanje reklamacij izdelkov,
naročanje vzorcev za potrebe drugih oddelkov,
pregledovanje reklamacij izdelkov,
vpisovanje inventarja in druga administrativna dela na področju nabave.
KAJ NUDIMO?
Zaposlitev za nedoločen čas s 6 mesečno poskusno dobo,
možnost občasnega dela na domu,
mlado, prijetno in sproščeno delovno okolje,
dinamično okolje, ki spodbuja osebnostno in strokovno rast,
pridobivanje novih znanj s področja nabave,
delovno mesto v novodobnih pisarnah,
teambuilding-e, službene zabave, aktivna druženja, sadje, prigrizke, kavo in še mnogo več.
Job requirements
KOGA IŠČEMO?
Iščemo osebo, ki ima:
dobre komunikacijske sposobnosti,
Excel v malem mezincu,
zelo dobro ustno in pisno znanje angleškega jezika,
sposobnost timskega sodelovanja in sprejemanja odgovornosti,
kompetence samoiniciativnosti, usmerjenosti k rezultatom ter natančnosti,
željo po osebni rasti in razvoju.
or
All done!
Your application has been successfully submitted!