HS Plus d.o.o. - Asistent na področju B2B prodaje (m/ž)
Skip to content

Asistent na področju B2B prodaje

  • On-site, Hybrid
    • Trzin, Trzin, Slovenija
  • Nabava in logistika

Job description


Iščeš nove poslovne izzive kjer bi lahko unovčil svoje komunikacijske spretnosti? Te motivira doseganje prodajnih ciljev, svojo karierno pot pa bi rad gradil v dinamičnem in sproščenem delovnem okolju? Če bi rad postal pomemben člen ekipe ambicioznih posameznikov, katerih druži želja po uspehu in rasti, si na pravem mestu.


KDO SMO?

Smo zagnana ekipa, ki jo po 10 letih od obstoja podjetja sestavlja že 350+ članov. Ukvarjamo se s spletno prodajo in lahko se pohvalimo s kar nekaj zanimivimi številkami: vsak dan dostavimo 30.000+ paketov v 23 različnih evropskih držav, delamo 12 mio+ prodaje mesečno in vsako leto dosegamo visoko rast. Več o nas.

TVOJA VLOGA IN ODGOVORNOSTI:

Iščemo novega člana ekipe, ki bo:

  • odgovoren za pripravo ponudb in spremljanje zalog produktov,

  • komuniciral z obstoječimi poslovnimi partnerji in sodeloval pri iskanju novih potencialnih partnerjev,

  • prevzel skrb za oddajanje naročil, sledil dostavam ter poprodajnim aktivnostim,

  • sodeloval pri oblikovanju kataloga izdelkov,

  • pripravljal in urejal spremno dokumentacijo,

  • nudil podporo obstoječim prodajnim kanalom.


KAJ NUDIMO?  

  • Dinamično in sproščeno okolje, ki spodbuja osebnostno in strokovno rast,

  • delo v novodobnih pisarnah z mladim in zagnanim timom,

  • okolje z veliko priložnostmi za samostojno delo in implementacijo novih idej,

  • fleksibilni delovni čas,

  • možnost občasnega dela od doma,

  • zaposlitev za nedoločen čas s poskusnim obdobjem 6 mesecev,

  • teambuilding-e, službene zabave, kavo, snack bar, turnirje v namiznem nogometu in še mnogo več.

Job requirements

KOGA IŠČEMO?
Od tebe si želimo:

  • dobre komunikacijske spretnosti in pogajalske veščine,

  • prodajno naravnano miselnost in usmerjenost k rešitvam,

  • izkušnje z delom v Google Sheets in z MS Office orodji (predvsem Excel),

  • aktivno znanje angleškega jezika,

  • organiziranost in natančnost,

  • iznajdljivost, samoiniciativnost in hitro odzivnost,

  • pozitiven odnos do sprememb in veselja do dela v ekipi.

or